close




I hear you breathe 
我聽見你的氣息
You're lying close to me 
你就躺在我身旁
The shadows gone 
心中的陰影都不見了
I have find my peace 
我想我已經找到我想要的寧靜
You make me calm 
你能讓我感到平靜
With you I'm safe from arm 
在你的臂膀讓我感到安全
And right by your side
在你身邊 
I'll stay through the night til eternity 
我想就這樣直到永遠
Thats the way it will be 
會這樣直到永遠的


And I wonder what your dreaming of 
我想知道你正在做著什麼夢
You're so peaceful when you sleep 
當你睡著的時候好和平
Everything I want 
我想要的一切
Everything I need 
我需要的一切
Is lying here in front of me

就是你能陪在我身邊
 

And if I ever lose my power to fly  
如果我失去了飛翔的力量 
Then your love takes me high 
你的愛會帶我高飛
I'll always be true to you 
我會永遠忠於你
Sometimes I think I might lose it all 
有時我想 我可能會失去這一切
Guess the chance  are small 
猜測著這機會的可能性很小
Cause you hold me close, I feel you near 
因為你抱你緊了我 我感覺你我的距離好近
Don't let go say you'll always be here 
不要鬆開手 說你會永遠在我身邊
Just hold me tight and I'll be fine 
只要抱緊我 我就會沒事
Dreaming you will always be mine

想著  你將永遠屬於我


Just like the sun (just like the sun) 
就像太陽 (就像太陽)
You make me warm inside
你能讓我的內心感到溫暖
Like a soft summer breeze 
就像和煦的夏日微風
A moment to seize 
想抓住的那一瞬間
So true I won't stop loving you

這麼真實 我不會停止愛你


And I wonder what your dreaming of 
我想知道你正在做著什麼夢
You're so peaceful when you sleep 
當你睡著的時候好和平
Everything I want 
我想要的一切
Everything I need 
我需要的一切
Is lying here in front of me

就是你能陪在我身邊
 

And if I ever lose my power to fly  
如果我失去了飛翔的力量 
Then your love takes me high 
你的愛會帶我高飛
I'll always be true to you 
我會永遠忠於你
Sometimes I think I might lose it all 
有時我想 我可能會失去這一切
Guess the chance  are small 
猜測著這機會的可能性很小
Cause you hold me close, I feel you near 
因為你抱你緊了我 我感覺你我的距離好近
Don't let go say you'll always be here 
不要鬆開手 說你會永遠在我身邊
Just hold me tight and I'll be fine 
只要抱緊我 我就會沒事
Dreaming you will always be mine

想著  你將永遠屬於我

Oh...oh...
Na na na nah.....
La la la la.....

And I wonder what your dreaming of 
我想知道你正在做著什麼夢
You're so peaceful when you sleep 
當你睡著的時候好和平
Everything I want 
我想要的一切
Everything I need 
我需要的一切
Is lying here in front of me

就是你能陪在我身邊
 
And if I ever lose my power to fly 
如果我失去了飛翔的力量 
Then your love takes me high 
你的愛會帶我高飛
I'll always be true to you 
我會永遠忠於你
Sometimes I think I might lose it all 
有時我想 我可能會失去這一切
Guess the chance  are small 
猜測著這機會的可能性很小
Cause you hold me close, I feel you near 
因為你抱你緊了我 我感覺你我的距離好近
Don't let go say you'll always be here 
不要鬆開手 說你會永遠在我身邊
Just hold me tight and I'll be fine 
只要抱緊我 我就會沒事
Dreaming you will always be mine

想著  你將永遠屬於我

Oh...oh....
Dreaming you will alway be mine


arrow
arrow
    全站熱搜

    小如 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()